Ціни та наявність на сайті - актуальні. Замовлення на певні бренди відвантажуємо по мінімальній передоплаті 100 грн.

(095) 303-06-06

Гарантія та повернення

На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника, або гарантійний талон "Exprt-Pro".

Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками.

Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні або на офіційному сайті виробника товару.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються:

  • модель;
  • серійний номер (якщо такий передбачений товаром);
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ.

Якщо у гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар із повною комплектацією;
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з відміткою у тому, що має «суттєвий недолік».

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушена безпека гарантійних пломб;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.

Умови повернення та обміну

Як повернути чи обміняти товар, який вам не підійшов?

Придбали товар, але зрозуміли, що він вам із якихось причин не підходить? Не хвилюйтесь, ви завжди можете звернутися до нас для розгляду можливості заміни чи повернення товару.

Повернення та обмін можливе за дотримання таких умов:

  1. Не пошкоджено упакування;
  2. Товар не був у вжитку;
  3. Збережено товарний вигляд та споживчі властивості;
  4. Збережено комплектацію.

Як повернути товар, якщо ви знайшли заводський дефект при першому використанні?

Не будь-яку проблему можна виявити при поверхневому огляді. Якщо ви виявили дефект після того, як прийняли замовлення, його можна повернути назад. Для цього необхідно звернутися до менеджерів інтернет-магазину, ми опрацюємо ваш запит та вирішимо його у найкоротші терміни.

Якщо ви не впевнені в тому, що виявлена ​​несправність є шлюбом або з якихось причин ви просто не можете використовувати ваш товар за призначенням, зателефонуйте нашим фахівцям, Вам підкажуть, як діяти далі.

При оплаті замовлення через платіжну систему WayForPay повернення коштів провадиться на картку, з якої було здійснено оплату